-Ozge- Harrye23 Arefe bitmeden yıkıyorum ben yani gece 12ye kadar mutlaka yıkamış oluyorum zaten 9da uyku saati uyku saati duşunu aldırıp yatırıyorum
cilginhatun2 -Ozge- insallah 😍😍😍 aksam guzelce bıcı bıcılar yapılacak ve degistirilmis yataklarimizda misil misil uyucaz 😍😍😍😍
Balbulutu Gul-42 kız 40 çıkıyor 40 banyosu yapılacak diyor yani güzel tesadüf. Elbette yıkamışlardır.🫡
accountant -Ozge- küçükken bizi de arefe günü yıkarlardı hep kızımın ilk bayramı bende onu yıkayacağım aklımda
Minnikkiz -Ozge- merhaba Instagram‘da denk geldim akşam ezanına kadardır diyor doğruluğu var mı bence yoktur ama
-Ozge- Minnikkiz Ilk kez duyuyorum ben uyku saatinden once yıkıyorum hatta kendimde suyun şifasına inandığım için cocugu uyutunca gece 12 olmadan muhakkak duşumu aliyorum
UrbanMom Balbulutu aslinda cizgi film acsam onunde durur ama goz görmeden yanlış bir şey yapar diye korkuyorum mecbur 😂
[silindi] -Ozge- bugün o gün 🥹🥹 geçen sene kızım 1 aylıktı küvette yıkıyordum. Şimdi 14 aylık banyoda güle oynaya yıkanıyor. Duamızı edip arefe suyu dökünelim, şifa olsun inşallah 🫶🏼🌸🌸