Zeyneb Kizlar selam Bebegini her hafta tartan oldumu ilk ay.bebegim 2800 dogmustu 2590 a kadar dustu.2 hafta once 3300 du.Yalniz son bi hafta icinde hic kilo almadi aldiramiyorum neden bole oldu bilemiorum vermemis ama almamista. Nedenini bilen varmi zaten cok ufak cok uzuluor insan kilo da almayinca.Ilk 15 gun biberonla anne sutu verdigimde daha cok kilo almisti biberonu kesip memeye devam edince kilo alimi durakladi yine
aysetunckilicfirat Yalnızca anne sütü alıyorsa arada kilo alımı durabiliyormuş. Benim 4 gün toplamında sadece 75 gram aldığı zaman da olmuştu ilk ay. Sonra normale dönüyor
Zeyneb aysetunckilicfirat insallah dedigon gibidir canim sarilik olmasin da.Ev baskuluyle tartiorum 100 gramdan asagisinj goremiorum insallah eksiye gitmiodur da senin dedigin gibi sadece durmustur.
Zeyneb Lesya en basindan beri uykulu canim ben kilosunun az olmasina bagliorum hep memede uyuyakalior en basindan beri neyse insallah doktor kontrolunde netlestirirz.Allahim korktugumuzla imtihan etmesin insallah