begonvil00 1 yaşında bebeğimin kan tahlilinde NRBC 0.01 görünüyor. İnternetten baktım 0.00 olması gerekliymiş. Neden olabilir bu önemli birşey midir sizlerde böyle bi sonuc çıktı mı