Mihrimahveannesi İlaç kullandınız mı soğuk algınlığında nasıl atlattınız bu süreci doktor ilaç vermiyor ama çok huzursuz versem nasıl olur
hunilimomy Mihrimahveannesi sık sık burnunu açın, odanın isisini iyi ayarlayın ne sıcak ne soguk olsun, odayı iyi havalandirin
Anne89_ Mihrimahveannesi doktor bize soğuk algınlığı ilacı verdi bide burnunu acıyorum serum fizyolojiklen
Poncikkkk Mihrimahveannesi biz ilac kullandık Ayak tabanlarına sarımsaklı zeytinyağı sür emziriyorsan emzirmeyi arttır odayı sürekli havalandır bir yöntem görmüştüm kadın mumları eritip mum yapıyor tekrardan ama içine karanfil ve bebek viksi atıyor mumu yakınca o koku yayılıyor deneyin isterseniz