hellomomy_ benim kızımda da vardı. 2 yaşında cerrahi işlem dedi doktorun biri biz narkoz vs sandık açtırmadık. Çişini yaparken sorun olmadı bizde ya da enfeksiyon olmadı. 4 yaşında kendi doktorumuz odasında açtı eliyle. Ama öncesinde sordu bezli mi diye hayır hocam ne bezi dedik bezli olsa açmazdım tekrar kapanma ihtimali yüksek çünkü dedi. Geçen gittik hastaydı hatırlattım baktı geçti gitti artık kapanmaz mükemmel dedi. İyi ki açtırmamışım o zaman dedim yani