40 günlük bebeğim var sadece emzirerek besliyorum sağ göğsümde birkaç gündür şişlik oluyordu emzirince geçiyordu bu akşam bi uyandım acısından duramıyorum sonra emzirdim yumuşadı ağrısı azaldı ama sonra tekrar başladı şimdi dolmuş yine çok ağırıyor emziriyorum kızarıklık ateş vs yok nasıl geçer bu lütfen yardımcı olun 🥹