Kızım 18,5 aylık. 1,5 aydır çiş kaka yaparken söylüyordu. 15 gündür de kakasını yapmadan önce söylüyor. Yapınca da bezini çekiştirip almamı istiyor. Arada klozete oturttum, tuvaletini yapmadı ama çok sevdi. İki gündür de kakası geldiği zaman anne kaka diyip evin içinde koşturuyor. Nereye yapmak istersin diyince tuvaletin kapısına gidiyor. Yazı çok uzun oldu ama sizce hazır mı tuvalet eğitimi mi vermeliyim? Bu aylarda vereniniz var mı?