Deletedmom_879 batıkon kullandım 1 hafta. 13. Günüm bugun doktorum ılk haftadan sonra batıkonu bırak demıstı kuru tutmak onemlı yıka sonra kurutma makınasıyla kurut dedı bende hep yıkayıp kurutuyorum agrım ılk hafta coktu bu hafta hıc yok. Fakat dıkıslerım daha düşmedi