kabakcekirdegi doktora sorup kullanın bence. Benim oğlum da 4 buçuk yaşında seneye okul zamanı doktora danışcam. Dikkati de çok dağınık değil fakat biraz hareketli. Yani hareketi de şöyle evde vs,oyun grubuna gidiyoruz orda 1-1 buçuk saat rahat oturup etkinlik yapıyor. Bana mı hareketli geliyor bilemiyorum yani 😂