aysebb minigim1105 O aylarda çok normal. 18-24 ay arası düzeliyor genel olarak. İçe basma, dışa basma, parmak ucu basma vs çocuk büyüdükçe ve bacaklar tamamen oturunca geçiyor genelde. 1,5-2 yaşı buluyor tamamen kaybolması