dmladaa Kızlar 4aylık bebeğim 3,5 aydan sonra biberonu vakumlamamaya başladı cuk cuk sesi geliyor biberonu emerken hava yaptırıyor ve sonrasında çok gaz oluyor zorla içiyor zaten gazı olduğu için kıvranıyor bu durumu yaşayan var mı
dmladaa suheyla92 değiştirdim akışları gene aynı lansinoh, comotomo, avent 3 biberıonda da aynı sorun