Elifhan37 Merhaba arkadaşlar bebeğim 10aylik 3gundur bazen dakika başı ve saat başı olmak üzere sürekli kaka sini yapıyor neden acaba bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim
Meltemefe İshal şeklinde yapıyorsa ve ateş huysuzluk gibi şeylerde varsa dişten olabilir diye düşünüyorum