Biraz değişik geldi yazdıklarınız. Neden büyükler ilgileneceğim diye karnınızdaki çocuğun gelişimini etkileyecek kadar aç kalıyorsunuz. Doğunca da onunla oynayıp büyüğünü emzirmeyecek misiniz. İlk çocuğa saplantılı davranıyor gibisiniz. Çocuğunu ne güzel babasıyla başkalarıyla gayet güzel zman geçiriyormuş bu durum doğumdan sonra çok işinize yarayacak niye rahatsız oldunuz