bensuy annelik yıpratıcı bir süreç. Hep olumlu olmaya çalış. Hep çoğu bitti gözüyle bak. Ruh sağlığın her şeyden daha önemli. Çocuklar yürümeye, konuşmaya başladı mı anne biraz rahatlıyor. Şimdi üç buçuk olacak, neresi ağrıyor, neden ağrımış olabilir, ne istiyor, ne kadar istiyor… her şeyi ama her şeyi kendisi söylüyor. Tünelin ucunda ışık var. Geçecek 🫶🏻