bensuy kızım 3 yaş dört aylık. 6 aylıkken bir hafta hastane yatışlı tedavi gördü. Yaşadıklarından sonra hastane, doktor, hemşire, maske, tansiyon aleti, stetoskop hatta bebek bakım odası görünce bile tetikleniyor. Ateş düşürücü bile içiremem. Geçmiyor. Alışsın, öğrensin, normalleştirsin diye doktor seti aldım. Çizgifilmlerde özellikle doktor kontrolü bölümlerini daha sıklıkla izlettim. Geçen hafta hastaydı. Koca çocuk oldu artık. Ağlamaklı konuşup ikna ettim. Çok korkmuştum. Bana kıyamadı kabul etti. Korktuğu şeyleri sordu. Güven verdim. Açıkladım. Götürdüm. Serum takıldı. 45 dakika boyunca ağladı. Sedyeye oturmaktan bile korkuyor. Muhtemelen kaygı ile ilgili uzman desteği alacağız.