cakebabe doktor boğazı kızarık deyip zadisol klamoks bıd ve ıburamin vermişti ama ertesi gün iyi oldu bi anda ve hiç birini kullamadım bugün tek tek öksürüyor zadisol alerji şurubu diye görünüyor internette öksürüğe iyi gelir mi kullanan var mı
Pinrrr cakebabe iyiyse bence hiç verme alerji şurubu geniz akıntısınk bastiriyo daha rahat yatiilar ama iyi diyoswn verme bence antibiyotik hele iyise hiç verme bütün bagirsagi mahfediyi
goldengate cakebabe ilaclari belli bir sure kullanmak gerekiyor devam etseymissiniz keske ustte kalsin
cakebabe Pinrrr evet antibiyotik vermem çünkü iyi gayet daha önce alerji şurubu da hiç kullanmadım o yüzden tam bilmiyorum sormak istedim peki sadece bir kere versem yani devamlı kullanılması gereken bir ilaç mı tedavi süresince
cakebabe goldengate yok verip yarıda bırakmadım hiç vermedim çünkü sabahına hiç hasta olmamış gibi uyandı hasta dediğimde iki gün çok yüksek ateşliydi dediğim gibi sabah normal bir şekilde uyanmıştı ben de ilaçların hiçbirine başlamamıştım iki gün falan oldu işte ateşi düştü normale döndü şimdi hafif öksürüyor o yüzden zaten verdiği ilacın biri antibiyotik biri alerji şurubu biri ağrı kesici
Pinrrr cakebabe hayır eğer hastaysa çok dotorun verdiği süre kadar kullanıyorsunuz alerji şurubu genelde yedi gün ama doktor duruma göre iki ay bir ay gibi sürelerde bulunabilir iyiyse hiç vermeyin