Kızlar bebeğim iştahsız bir bebek hiç bir şey yemiyor günde tek öğünle durabiliyor bütün mamaları denedim resmen son çare arı mama aldım pişirilerek yapılan kaşıkla yenen biraz daha sıvışaltırıp biberonla vermek istiyorum yapan deneyen varmı varsa tarif edebilirim acaba