mihra57 Çeyizime aldım 6 yıldır da sürekli kullanıyorum. Çekim gücü harika, evi süpürünce silmeme gerek bile kalmıyor o kadar güzel çekiyor ama tam eşşek ölüsü. Çok ağır, yere yapışıyor, halıya yapışıyor resmen dövüş eder gibi ev süpürüyorum. Tavsiye eder miyim, aslaaa.. dik süpürge içinde çok iyi demiyorlar bilemiyorum tabi kullanmadım.. Philips çok güzel süpürgeler var, fiyatı farklı ama değer..