Buselim merhaba, benim oğlum kalem ve yemek için iki elini de eşit miktarda kullanıyor ama sol ayağını kullanıyor. Ben de aynı şeyi düşünmüştüm fakat netleşmesi için erken olduğunu söylemişti doktorumuz. Ama ayak kullanımı ile sağlak-solak olmanın doğrudan bağlantısı yokmuş. Yani sağlak biri sol ayağıyla top oynayabilir.