Damla2317 Merhaba arkadaşlar, kızım 16 aylık 10 kilo kurup olmuş doktor bugün cortier 0,25 ml ilaç verdi yalnız nasıl kullanacağımı söylemedi sadece günde 2 doz dedi aranızda kullanan varmı fizyolojik serum ile birlikte kaç ml ne kadar vermeliyim
hunilimomy Damla2317 en az on dakika buzluk kismini açıp soguk hava aldırın yada balkona çıkarın en iyi tedavisi o krupun
yorgunargindarginmomy Ekim ayında oğlum da krup oldu aynı ilacı verdi doktor .10 ml serum fizyolojige yarım tüp koyup vermeniz gerekiyor .Sabah akşam o şekilde.
yorgunargindarginmomy yorgunargindarginmomy yani bana bu şekilde demişti yanlış yonlendirmek istemem.
cicianne79 Cortair karıştırılmadan kullanılıyor. Ventolin 2cc serum fizyolojik ile seyreltip verilir.