2 aylık bebeğim var grip oldum. Burun akıntısı baş ağrısı vs kızımda da biraz burun akıntısı var.parol aldım dr oselmin ilaç da verdi ama doğal sizin yaptığınız ya da bu süreci hızlı geçirmenizi sağlayan neler oldu yazar mısınız. İlk bebeğim olduğu için çok stres yaptım stresten midem bulandı:( emzirirken iyi gelen tüm tavsiyelerinizi bekliyorum