Herkese merhaba, bebeğimin son 1 aydır salyası çok arttı aynı dönemde ağız kenarı çok kötü İsilik sivilce gibi kızarık kızarık döküntü yapıyor. Alerjisi olan bir çocuk değildi henüz dişte yok, sebep ne olabilir yaşayan var mı ? Doktora da götürdüm bu arada Trevazol Fucidin hepsini kullandık ama geçmiyor maalesef:(