Bebeklerimiz bir gün gelecek son kez emecek, son kez paçalarımıza yapışacak, son kez emekleyecek, son kez uyurken desteğe ihtiyaç duyacak…
Bu dediğim günler gelmeden bebeğinizle mutlaka yapmalısı/gitmelisin/görmelisin/katılmalısın dediğiniz bir öneri var mı 🙃