23 gün önce doğum yaptım. hamileyken 16 kilo almıştım. doğumdan sonra ödem falan filan derken 10 günde 6 kilo gitti başka da gitmedi. sütüm az, bebek doğru düzgün emmiyor. yani emzirerek de kilo veremeyeceğim. aldığım 10 kilo diyet yapmazsam kalacak mı böyle? hani doğumdan sonra kendiliğinden gidecekti kilolar moralim çok bozuk:(