bbk88 Bir kere cekebildi 8 aylik disini kasiyo oyun oynuyo cekemiyo cekemezse 360 bardak mi alayim agzi acik bardak mi ilerde🤨
gg3848 bbk88 benim kızım pipetle su içmeyi kendisi öğrendi dokuz aylık veya on aylıktı hala da çok seviyor 18 aylık bardaktan da içiyor arada ama pipetli suluğu daha çok seviyor zamanla alışır bence
Yusufagahinannesi Ben pipetli hiç almadım. Temizlik açısından da steril bulmuyorum pipetliyi. Nuk magic cup almıştım büyük oğluma hâlâ sapasağlam küçük oğluma da kullanacağım. Şuan phılıps avent ile içiriyorum bi yaşında başlarım nuk magic cupa
KendiEvimdeDeplasmandayim 8aylıkken içmeye başladı kızım alıştırabilirsiniz ağzına normal pipetle su damlatın belki mantığını kavrar ben öyle öğretmiştim