edannnurrr benim iki çocuğum var ikisinde de kasik fıtığı oldu. Kızım 19 günlükken teşhis aldı acil ameliyat dendi ama pandemi sebebiyle 52 günlükken oldu. İkinci ameliyatini da diğer taraftan nuksetti 4 buçuk yaşındayken oldu.. oğlumun da 16 gunluktu farkettigimde ama o ameliyat olmadı takipli kaldık ve geçti kendiliğinden.. hiç sıkıntı etmeyin bende cokk korkmuştum ama sadece ameliyat süreçleri yoruyor tahlil getir götür vs. Onun dışında kısacık bir işlem aynı gün taburcu oluyorsunuz Allahin izniyle..