[silindi] Deletedmom2987 kuzum bizde 6.hastalık öncesi baya ateş olmuştu zor düşürüyordum 3 gün. 37,5 ateş 6.hastalığa az değil mi
Niyesordunbucevabi Deletedmom2987 yaa teşekkür ederim benim oğlum da aynı şuan sabah gideyim olmazsa 😢
[silindi] Niyesordunbucevabi inşallah kuzum benim, eda 6.hastalık olabilir yazmış ama Bizm 6.hastalık öncedi ateş 39u buluyordu kuzum zor düşürüyordum.
Niyesordunbucevabi [silindi] bizde ateş yok canım vücudu sıcak ama ölçüyorum 36 çıkıyor anlamadım bende
Niyesordunbucevabi [silindi] var bacım tam karşımız da akşam veya sabah gideyim bayram tatiline girecekler çünkü
Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi geçmezse bir git uyku hali korkuttu beni doğa da böyleydi normalde olmadığı kadar yorgun du
perla_ Niyesordunbucevabi oğlumun da öyle diğer dişleri nasıl çıktı anlamadım bile ama diğer dişleri bizi mahvetti