busraa032
arzuapo
Ay kızar yazdıklarınızı okuyunca o günlerimize geri gittim resmen 😔😖
Gastroenteoroloji dr kabızlık tedavimiz için şunları önerdi;
Kaleidon probiyotik damla (günde 5damla 1 yaşa kadar devam edilebilir)
10 gün boyunca akşamları 10 dk ılık suya oturma banyosu (gerekirse telefon ver yinede oturt o suya demişti 🙊vermedim ama tlf ekran falan)
Lahana bezelye (bezelyenin kabuğunu çıkarıp ezip)gibi lifli gıdalara yüklen dedi 2-3 günde bir lahana yapıyordum, (yemklerine kimyon koymaya başladım çokkk gaz çıkarmaya başladı böylece)
3 tane krem karıştır popoya sür dedi dış tarafa (fito,madecasol,diğerini unuttum)
Küçğk bi çatlak varmış iç tarafta onun için verdi bunları
Çok çok zorda kalırsan duphalac ver dedi içeriği temiz korkma dedi,
Mama kullanıyorduk mamamızı aptamil prosyneo yaptık ve çok şükür bütün bu kabızlık tedavimiz sonuç verdi yumuşadı ve 2 gşnde bir ya da her güne düştü.
İnşallah bebişlerinize şifa versin Allah, iyi bayramlar 🫂🌹❤️