Elfgrn birtutamorgu Ayy fındıklı mavi paketli olana aşığım ben yaaa offf eve almıyorum bilerek tek seferde hepsini bitirdiğim için 😂
Tatlican birtutamorgu Meyveli olan gök kuşagıydı. Bunun içi beyaz tadı meyve gibide değil farklı tat🤷♀️
Usnac1995 birtutamorgu Çikolataysa Ece tabiki. Şeker olarak Kent portakallı çocukluğumdan beri favorim😍
Elfgrn Deletedmom2987 Aaa ben hiç denk gelmedim. Yıl olmuştur yemeyeli eve almıyorum bilerek ama habere hiç denk gelmedim bakayım hemen.
Yusufagahinannesi birtutamorgu şeker almıyoruz 2 senedir. Çikolata olarak mini tadelle ve kahve dünyası tambol çikolata alıyoruz. Şölen octaviada çok severim ayrıca
Deletedmom2987 birtutamorgu Şeker olarak kent miss meyveli şekerleri çikolata olarak milanGo, octavia eşimlerede fabrika her bayram bunlardan dağıtıyor çok güzel