defnes32 çocuğu zorlamayın o zamanı gelince yapar. Benim oğlum 10 aylık emekledi 16 aylık yürüdü mesela. Uğraşıyordum ister istemez çocuğa da stres yansıtıyordum. Halen pişman olurum. Siz baştayken o yoldan dönün. Kızda da zorlamadım o da 9,5 ay emekledi 15,5 ay yürüdü mesela. Yapsan da yapmasan da bir yani bazı şeyler zamanı gelince. Siz sadece cesaretlendirin.