Nildailay RundownMom ikisi acıtmıyor canım hele koldan olan zaten tam aşı gibi vurulmuyo yandan girip deri altına enjekte ama biri gerçekte çok canınınyaktı
RundownMom pelo aynen. Bana da etkileneceksen çık falan diyolar ama çıkamamki. Şey gibi hissederim. Hani bebeğimin bana ihtiyacı var ama ben onu ilk zorlukta yalnız bırakıyomuşum gibi.
Nihalcakmak58 RundownMom asi olurken deilde sarilik olayimiz vardi 2′5 ay boyunca hep 2 gunde bazen gunde kan veriodu oglum cok aglardim damar kalmamisti artik gozyaslarim pit pit oglumum yuzune damlardi 😔