coksukur Cgdm21 aminnn amin canim bizimkiler 8 temmuzdu doktor hızlı kilo alıyor 2 temmuzda suni sancı ile başlatalım dedi paşam 1 temmuzda geliverdi bende 2 temmuz doğumluyum bu arada 😂
[silindi] [bilinmeyen] canım tabi düzensizlik olabilir. benim bebeğimde 2 temmuz doğumlu ve ben ona hamileliğimi öğremdiğimde adet olacakmışım gibiydi göğüslerim sızlıyo belim ağrıyodu ama adet olmadım sonra test yaptım pozitif çıktı rabbim hayırlısını versin hakkında ❣️
coksukur [bilinmeyen] nasıl korunuyorsunuz sprial e cesaretim yok hapı da unutursam naparim diye düşünüyorum