Hamilelikten önce uzun yıllar antidepresan geçmişim var kullanmayınca çok kötü oluyorum. Gebelik için bırakmıştım dört ay dayanabildim aşırı depresyon nedeniyle tekrar başladım lustral 50 mg kullandım doğum sonrası da devam ediyorum aynı şekilde. Doktor süte geçer dedi eşim ve benden imza aldı bu yüzden çok kötü hissettim. Bir de bu ara yeniden depresifim üç ay iyi idare etmiştim. Başka ilaç da verilmiyor emzirirken zaten şu an bile içim rahat değil pek. Bebekle ileride bir şey olur mu çocuğum da sıkıntı yaşar mıyım emzirmeyi bırakıp mama versem onlar daha mı sağlıklı kafam çok karışık