Mirlerinannesi Kızlar çok vaktim kalmadı akrilik kulpsuz istedim en başta ama iz oluyor vs deniliyor kullananlar memnun mu temizliği nasıl mat mı parlak mı önerirsiniz
1cocukannesi_1 Mirlerinannesi ister istemez parmak izi oluyor parlak çok güzel duruyor ama izleri su lekelerini falan daha fazla belli ediyor ben gün içinde temizlik havlularıyla siliyorum
sengul34 Mirlerinannesi kiracıyım ve önceki evim parlaklığı çok güzel temizliyordum düzdü hatta şu anki evin mat hiç memnun değilim kirler zor çıkıyor
BuzluKahve Mirlerinannesi asla parlak değil. En iyi kalitede de yaptırsanız zamanla kılcal çizikler oluşuyor, sararıyor ve sürekli elinizde bez olmalı.
rachelgreen_ Parlaklar çok güzel duruyor ama mat da iz belli etmiyor gibi. Ben yardımcı olamıcam galiba kendim de çok kararsız biriyimdir sjsksjdjs neyse üstte kalsın 🌸
mysohn7 Eski dolabım parlak ve kulpsuzdu nefret ettim ömrümü yedi hergün parmak izi su lekesi siliyordum şimdi mat kaşmir grisi yaptırdım kulplu asla iz belli etmiyor düz ıslak bezle silerim kurulamam bile iz kalmaz. Kesinlikle mat ve kulplu yaptırın
Durunun_annesii0 Mirlerinannesi parlak ve beyaz renk kulplu olarak cevap vereyim dışı çil çil oluyor illa bezle silip kurulamam lazım izler belli oluyor parlak olduğu için net belli yani elimde olsa keşke mat yaptırsam diyorum 😄
babyisleeping Mirlerinannesi parlak kullanıyorum ben. Çok memnunum. Sleepy ile siler geçerim hiç iz kalmaz hep tertemiz duruyor dolaplarım. Annemin mat ve temizliği inanılmaz zor. Yağ kir zor çıkıyor silerken aşınıyor vs. Ben parlak diyorum ama kaliteli olmalı