Ben kızım 4 aylıkken başladım eltim bakıyor için o yönden çok rahat çalışmak sosyal acıdan çok güzel ama zorlukları da var daha çok yorumluyorsun ozluyorsun ama maddiyata önemli geleceği için mecbur allah hepimizin yardımcısı olsun ama ise beslediğim için pişman değilim sizlerde deneyin alisacaksiniz