Merhabalar bir arkadaşımın ev sahibi beşinci senede %227 zam oranıyla ortak rayiç belirmelerine rağmen tekrar rayiç düzenlemesi diye yedinci senede %230 civarında bir artış talep etmişti. Onlar da zaten iki sene önce rayiç belirlemiştik diye kabul etmedi. Arabulucu anlaşması da olamadı. Dava açmış. Başından bu davalar geçen var mı ya da deneyimli avukat? Sözleşme tarihinden sonra açılmasına rağmen hakim o senenin farkını da ister mi? Nasıl süreçler var önlerinde? Evet enflasyon arttı, kiralar çok yükseldi ama zaten çok zam yapmış birisi tekrar tekrar nasıl fahiş zamlar yapsın😕 Ailesi yaşlı bu şartlarda nereye ne yapsınlar. Bana da dert oldu. Bir gün kira geciktirmedik, evine çiçek gibi baktık diyor.