Kizima 27 aylikken tuvalet eğitimi verdim geceli gündüzlü şekilde kendimizi yipratmadan bu durumu hallettik suan 3 yaşına girmesine 10 günü var ve 1 hafta içinde 3 defa gece kacirma problemi oldu uzun zamandır yoktu ilk eğitim verdiğim zaman bunları normal karşıladım ama şuan ki olayı anlamış değilim sivi olayı falan derseniz her zaman sütünü icer tuvalete gider yatağa geçer bu şekilde alistik geceleri çok nadir uyanir o zaman tuvalete gideriz yoksa hiç uyanmadan devam eder uykusuna ve kaçırmazdi başına böyle birsey gelen var mı varsa nasil yol aldınız aksi gibi kendide farketmiyo ıslaklığı rahatsız olmuyo yani duzgunce anlatiyorum ama yok ne yapabilirim tavsiyeleriniz neler