Deletedmom_897 Ben şahsen banyo halılarının her türlüsünü atıyorum hiçbir şey olmuyor kırışmak dışında (program bitmesine rağmen geç aldığımda). Bebek odasındaki el işi halıyı da attım vakit bulup elde yıkayamadığım için, o da küçülmedi ama maalesef ağzı yüzü kaymış gibi duruyor kırışıklıklardan ve maalesef ütü bile yaptım düzelmiyor kırışıkları 🥲