İstiklal Madalyasına sahip olan bir Kastamonulu olarak belki bilmeyenleriniz vardır diye sizlerle bunu bu kutlu günde paylaşmak istedim.
Kastamonu Abdurrahman Paşa Lisesi’nden çıkıp Çanakkale Savaşı’na giden ve tahtaya “Hocam bizi yok yazmayın, vatan için cepheye gidiyoruz” yazıp bir daha dönmeyen çocuklara ithafen..
Biz Kastamonulular için Çanakkale, sadece bir cephe değil, evlerden eksilen evlatların, analardan kopan duaların ve bir daha dolmayan sınıfların hikâyesidir.
Onlar dönmediler…
Ama bıraktıkları iz, bir milletin alnına yazılmış en büyük onur oldu. Bugün biz başımız dik yürüyorsak,
o çocukların ayak izleri hâlâ bu toprağın altında olduğu içindir.
Şerife Bacı, Halime Çavuş gibi kadın kahramanlarımızla aynı memlekette doğmuş olmaktan gurur duyuyorum. Yüreğimde onların taşıdığı vatan sevgisini bilhassa yaşıyor ve taşıyorum 🇹🇷
Halaskar Gazi Mustafa Kemal Atatürk; bu dünyada eşi benzeri olmayan, gelmiş geçmiş en büyük kahramansın. Ruhunuz şad olsun.
Her milli günümüzde post açmaya ve profilimde biriktirmeye karar verdim. Naçizane.