Bizde de tapo var bebekten önce evde güvenlik için kullanıyorduk ama bebek için wifi gerekmeyen telsiz model almanızı tavsiye ederim. Torima aldım memnunum, gittiğim yerlere de götürüyorum, kendi ekranı var telefonu meşgul etmiyor, çekimi görüntüsü gayet iyi