edanur08 Merhaba kızlar, kızım 4 yaşına gircek 1 ay sonra. Ve 2 yaşında şaşılık teşhisi kondu ameliyat dendi ama biz erteledik. Artık yaptırmak istiyoruz. Yaptıran varmı süreç nasıl geçiyor. Tuzlada oturuyorum. Önericeğiniz doktor varmı