cikolatatatlisi biz 1,5 yaşta ekran vermeye başladık. Bir de evin içinde 2-3 farklı dilde konuşuyoruz, geç konuşması bir çok dilden diye düşünüyorum. 2 yaş 7 aylıkken konuştu. Şimdi 3 dilde konuşuyor 5 yaşında. Ekran süresi önemli bence. Günde 10-20 dk geçmiyorsa sorun yok diye düşünüyorum.