eozlem Bebeğim 3 uykudan 2 uykuya, 2 uykudan tek uykuya hep erken geçti. Şuan 19 aylık ve öğle uykusuna çok direniyor. Çoğu zaman yatıramıyorum hatta ama akşam 7′de de uyuyor o zaman. Kuzenimin kızı da 18. ayda bırakmış. Var mı böyle olan ?
kdicmom eozlem o dönemler bırakmak için beni çok zorladığı olmuştu kızımın ama bıraktırmadım ben bir şekilde. 27 aylın şuan. 1-2 ay önce yine denedi yine 1 hafta 10 gün kadar uğraşıp geri döndürdüm. erken bence. devam ettirebildiğiniz kadar ettirin
Truelivingg eozlem merhaba dönemsel birşeydir o aylar biraz erken gibi sanki oğlum 35 aylık hâlâ öğlen uykusu yapıyor. Akşam yatırma ve sabah uyanma saatlerine göre uyku saatlerine düzen verebilirsiniz 🌸
livanurvealpinannesi61 eozlem 24 aylıkken bıraktı kızım aşırı ağlıyordu çocuk doktoru da ağlayarak yada zorla uyutmak yanlış uykusu varsa zaten uyur demişti şuan 6 yaşında
mysohn7 eozlem 15 aylık tek uyku yapıyor 1 haftadır bize iyi geldi gece uyanması azaldı sabah biraz geç uyanıyor
eozlem Truelivingg sabah 7-7:30′da kalkıyoruz. Ona rağmen bitmiyor enerjisi ve direniyor. 1 aydır ağlayarak geçiyor öğle uykusuna
eozlem livanurvealpinannesi61 gerçekten ağlayarak uyuyor son 1 aydır ya a uyumuyor. 14. aydan beri de uykuları çok kötü ve düzensiz 🥲