mrv129_ Bizim de dördüncü gün iki gündür çok arttı. Özellikle düz yatırdığımda balgam iyice birikiyor. Reflü yatağına yatırıyorum. Dün doktora gittik boğazına baktı ciğerini dinledi ilaç vermeyelim dedi. Bol bol emzirmeye çalışıyorum,odayı nemlendiriyorum ve burnunu temizliyoruz. Sağlık ocağı hemşiremiz de çok fazla serum fizyolojik dökmeyin kulak iltihabı olabilir bir iki damla dökün dedi. Bunlar dışında yorumlarda bir ürün önerilmiş. Tavsiyesi olanlar yazarsa bende mutlu olurum burdan takip ederim. Çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda iyileşirler.🙏🏻