Kızlar hepinize iyi günler öncelikle benimle aynı durum yaşanmış mı çok merak ediyorum bebeğim altıncı ayına girdi beşinci ayın başından beri ek gıda verme sürecindeyim fakat bebeğim asla ağzını açmıyor yemek yedigi zaman ağzına verdiğim zaman da püskürtüyor bu durum neden oluyor asla kabul etmiyor sizde bu durumu yaşadınız mı yaşadıysanız nasıl kabul ettirdiniz Gerçekten artık çıldıracağım