damlaacar1501 çok stres yapmayın. Annem de sizin anneniz gibi bizim yanımızda 2,5 ay kaldı, evine döndü. Büyük kızımı kışın kreşe göndermedim, annem ilgilendi. Ev işlerini çok takmayın. Robot süpürge açıyorum günlük süpürme için, bir uyanık olduğu zaman yere yatırıyorum bebeği biraz egzersiz yapar yorulur, o an bulaşık makinesini boşaltırım. Hızlıca kahvaltı yaparım. Bebeğim yorulmuş oluyor, uyutuyorum, uyuduğunda oturup dinleniyorum, biraz burda takılıyorum, biraz bilgisayarda çalışıyorum. Bir daha uyandığında yemek hazırlıyorum. Yine pratik yemek yapıyorum. Çamaşır varsa makinayı çalıştırıyorum, yine bir uyku yapıyor. Kurutma makinası çalışıyor. Ütü yapmıyorum, kurutma olduğu için. Kızım da kreşten geliyor o saate. Yemek saati falan derken gün bitiyor.