kardelen2 testiniz pozitif yani Beta HCG idrarda çıkacak kadar yükselmiş kanda. Ama gebeliğin sağlıkli bir gebelik olup olmadığı, kimyasal gebelik, dış gebelik vs olup olmadığı ancak ultrason ile belli olur. Yarın bir kadın doğum polikliniğine giderseniz hem kanda Beta HCG bakılır hem de ultrason muayenesi yapılabilir. Ama gebeliğin sağlıklı olup olmadığı biraz daha ilerleyen haftalarda belli olabilir.