anonimm2503 Yanlış teşhis koyup yanlış ilaç kullandıran doktor için ne yapabilirim cimere hastaneye yazacam ama bu durum için mahkeme açılıyor mu bilginiz var mı
Dmt-01 anonimm2503 yanlış teşhis koyulup yanlış ilaç verildiğini başka bir doktor sayesinde öğrendiyseniz elinizde delil varsa açabilirsiniz sanırım.