sdnce Dün ertesi gün hapı almak zorunda kalmıştım. Gece birliktelik oldu kontrol etmedim sabah baktım kondom boş😭 napıcam ya tekrar ertesi gün hapı alsam 2 gün üst uste hormonlar mahvolucak çok üzgünüm bebeğim cok küçük
12betul sdnce Kondom +geri çekilme yapmalısınız . Yoksa böyle sürekli bu hap alınmaz . Ben hiç kullanmadım . Ama bilem başına gelen yazara iyi olur
sdnce 12betul aslında geri çekildi ama afedersiniz ben kendi ıslaklıgım sandım gittim yıkandım yattım fark etmedim yani icine değil de dışarı oldu sanırım ama yine de risk büyük🥺
dunnobeck sdnce Yumurtlama döneminde olup olmadığınız da önemli. Reglimiz düzenliyse ve yumurtlama döneminde değilseniz korkmanıza gerek yok. Ama üst üste almanızı asla önermem ki zaten yumurtlama dönemindeyseniz bazen ertesi gün hapı da işe yaramıyor
sdnce dunnobeck doğum yapalı 4 buçuk ay oldu o yüzden daha düzene girmedi. Reglimden sonra 12. Gününe denk geliyor o yüzden bilemiyorum ama hap almayacagım