-strongmother- ilk 6 ay sebamed kullandım ama başının arkasında egzaması vardı ve hiç iyi gelmemişti. Doktorumuzun önerisiyle La Roche Posay Lipikar Baume kullanmaya başladık. Fiyat olarak biraz pahalı ama birkaç hafta içinde ilaçla bile geçmeyen egzamayı kökten geçirdi. Her kuruşuna helal olsun. Atopik dermatiti ya da egzaması olan bebeklerde tek geçerim. Hem şampuan hem duş jeli olarak kullanıyoruz çok iyi nemlendiriyor.